Merhaba hanımlar,
Eylül ayında aldığım ve yalnızca bir kere (Bodrum’da tatilde) 1 hafta kullandığım, yeni taşındığım evimde asansör olmadığı için artık kullanamayacağım Pierre Cardin Fenix model bebek arabamı satıyorum. Ben 3200 liraya satın almıştım. 2600 liraya satıyorum. İlgilenen varsa yazabilir. Hiçbir hasarı, çiziği, sorunu yok. İstanbul’da ikamet ediyorum. Anadolu yakasındayım.