Minikbirkalp öncelikle geçmiş olsun bizde 1 aydır diyetteyiz süt, yumurta ve dana eti tüketmiyorum, paketli gıdaları asla tüketemiyorum sabahları patates,zeytin, domates salatalık ve ev yapımı reçeller ekmeğimide kendim yapıyorum. Öple ve akşam sebze yiyorum egeli olduğum için zorlanmıyorum o konuda herşeyi zeytinyağı ile yapıyorum. Tek zorlandığım tatlı 😓 sütsüz ve yumurtsız tatlı yokmuş. Tüm alerjik tatlı tariflerini denedim diyebilirim ama Allah affetsin cok kötü tatlı sever biri olarak zor günler geciriyorum ama bebeğimizin sağlığı için değer