Boncukk Merhaba güzel anneler❤️ 1 yaşındaki oğluma ferro Demir ilacına başladık, 1 ay geçti ve pamukla silmeme rağmen diş altı kararmaya başladı. Karbonatlı su ile temizliyorum ama pek etkili olmadı sanki. Temizlik için ne tavsiye edebilirsiniz??
Ebruli101 Boncukk bende post açmıştım hatta fotoğrafını ekleyerek canım 😒 üst dişler mahvoldu Ferro sanala başladık üç gün falan oldu İnşallah geçicidir ya kötü gözüküyor 🥺
Hulya12 Boncukk bizimde cok karardı 6 ay kullandık ferrum ama bıraktık hemen bembeyaz oldu geciyor merak etmeyin
Minnosannesiiii Boncukk çocuğunuzun dişlerinin durumu ne acaba? Ferro sanol kullanıyoruz ıki hafta oldu ve su icirmeme fırçalamama rağmen disleri karardı. Üzülüyorum geçmeyecek mi bilmiyorum
Boncukk Oyku123 biz de sidefer i kullandık ama yetersiz geldi o yüzden ferroya geçtik😔 en iyisi sidefer
Ozgeersin Bununla ilgili bir post bende açmıştım ama hiç cevap veren dahi olmamıştı. Bende oğlumu diş doktoruna götürdüm 21 aylık temiz bezle sil dedi ilacı bırakınca o lekeler gidiyormuş.
Boncukk Ozgeersin yaa çok sevindim, alt dişleri kararmaya başladı, kötü görüntü oluşuyor. İnşallah geçer bırakınca🙏🏻🙏🏻🙏🏻
yakupcan Ozgeersin dişin ete yakın kısmında değil de orta yüzünde tek nokta bir yerde bir de dişin iç yüzeyinde siyah çizgi gördüm . demir ilacı vs kullanmıyoruz. D3 ve keciboynuzu pekmezi veriyorum. her akşam fırçalıyoruz . çürük olabilir mi? sizin leke nasıldı? bezle silerken bastırıyor musunuz? sildikçe azalma oldu mu
Minnosannesiiii Ozgeersin merhaba disleri ne durumda acaba? Bizimde demir şurubu kullanali iki hafta oldu, tüm önlemleri alıyorum ama çok karardı. Üzülüyorum cok
Ozgeersin Boncukk bende çürük olduğunu düşünmüştüm gece beslenmesi yapıyor diye okumuştum içimde şüphe kalmasın diye götürdüm içinizi ferah tutabilirsiniz😊
Hulya12 Ebruli101 bizimde cok karardı 6 ay kullanık bıraktıgımız gibi bembeyaz oldu hic bisey yapmadım geciyor merak etmeyin
Ozgeersin yakupcan bizim üst kısımlarında var lekeler silmeyle veya fırçalama ile çıkmıyor maalesef hergüm bakımını yapıyorum umarım ilacı bıraktıktan sonra geçer.
Ebruli101 Yorum yaptığım için bildiri geldi Aralık ayında 10 gün falan vermişizdr hemen simsiyah boyadi üst dişlerini😒 ilacı bıraktıktan sonra geçer diye yazmışlardı ama o zamandan beri kullanmıyoruz hiç bir değişiklik yok. Rocs fırça ve macun aldm fırçalatmiyo pek kendi de fırçalmyo ağzında boş çeviriyor 😌 üç yaşında temizleneblyms diye duydum o Zaman temizleticm şu anda 22 aylık