Emirece 5 ay 21 günlük bebeğim 1 numara maması bitti 2 almıştım ben de ona baslasam diyorum 9 gün var zaten bı problem olur mu acaba
agacsizkoala Zannetmiyorum bi sorun olacağını zaten bi sefer içsin eğer midesi sindirir gazı olmazsa devam edersiniz kullanmaya