Gunesimm1 Kızım 8 aylık. Banyo onun en keyif aldığı zamanlardan biri. Yazın hergun yıkıyordum. Ama kışın korkuyoruz hastalanır diye. Evimizde gayet sıcak aslında. Siz ne sıklıkla yıkıyorsunuz yada ’ne sıklıkla yıkamak doğrudur acaba 🥰
Mirayimran Gunesimm1 1 yaşına girecek 2-3 güne bir şu aralar yazın hergün hatta iki kere de yıkıyordum çok sıcakken suya tutup çıkarıyordum
Fatma-sare Bebegim_28 su bebeği büyütür derşer büyükler bir aylıkken her gün yıkıyordum İnşAllah suyu sever🤗
attbianne Gunesimm1 doğduğundan beri günaşırı yada iki güne bir yıkıyorum hergun yıkamayı gereksiz buluyorum üstelik yağ dokusunun oluşmasına izin verilmeden hergun yıkanması ilerde cilt rahatsızlıklarina ve saç dökülmesine neden olabilir cildi kurutur ve ihtiyacı olan sebum tabaka oluşmaz
Gunesimm1 attbianne kızımın cildi çok hassas zaten kış geleli yüzü kupkuru resmen. Hergun zeytinyağı sürüyorum. Hergun aldırmam bu yöndende mantıki değil demek. Teşekkür ederim 🥰
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda 4 ay 22 günlük 2 güne bir yaptırıyorum genelde ve sabahları yaptırmaya çalışıyorum. Acil olmadıkça akşam yaptırmamaya çalışıyorum
Sevilayy_1 Gunesimm1 1.5 yaşına kadar hergün 😍büyüdükçe kendi istedikçe yıkadım doktorumuz alışmasın hergün yıkamak tenini kurumasına sebep olur ve alışkanlık olmasın demişti 🤷🏻♀️Bende seviyor diye yıkıyordum zamanla bıraktım hiç yıkadım diyede hasta olmadı 🤷🏻♀️
Keremikonunannesi Gunesimm1 Hergün küvette ördek yüzdürüp,balık tutuyoruz :) tam bir su kuşu çünkü kendisi gidiyor banyo kapısına hadi diye, 13 aylık :) ama haftada 2 kez şampuanlıyorum. Doktoru haftada bir şampuanlayın demişti daha önce konuştuğumuzda.
Gunesimm1 Keremikonunannesi yaa ben het duşta sampuanliyordum. Ögrendigim iyi oldu. Peki sabun falan kullanıyor musunuz vücudu için
mathematician Gunesimm1 Kızım 4 ay 20 günlük. Her akşam yıkıyorum çünkü suyu çok seviyor balık kızım 🥰 Evimiz de sıcak oluyor, hasta olmadı hiç çok şükür.