Mavismila Arkadaşlar bebeğim 2 aylık olacak 6 Ocak’ta ama 3 gündür kakasını yapmıyor meme artı meme olarak besleniyor günde 4 defa mama veriyorum bu durum normal mi ya 😒
Fatmasti Mavismila sakin olun benim bebegimde 4 gündür yapmıyor büyük tuvaletini olabiliyor yani telaşlanmayın 8 güne kadar normal kabul ediliyor gazını çıkartıyorsa kusması yoksa atesi de yoksa sorunda yok kabızlik bu donemde olmuyor anne sütü içtiği için
Demetayazz kulak copunu zeytinyağına batırıp poposunu uyararirsaniz belki ise yarar karnına masaj da yapabilirsiniz
Mavismila Demetayazz sabah çok ağladı bir çay kaşığından az zeytinyağı da verdim fayda etmedi biogai damla verdim olmadı dediğiniz gibi masaj yaptım poposuna kulak çöpü ile uyarı verdim olmadı 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️Denemediğiö şey kalmadı
Mervedenizkrn Demetayazz zeytinyag poposuna degdirmenin ne kadar zararli oldugunu biliyormusunuz doktorlar hu konuda neg uyariyor neden daha dikkatli yorumlarda bulunmuyorsunuz
bsrkns12 Mavismila canım sen nasılsın sen kabızsan ve seni emiyorsa senden de etkilenebilir. Kayısı hoşafı yap ve iç kendin senin sütünden faydasını görür benim bebeğime işe yaradı inşallah sende fayda görürsün 🥰🤲🏻
Demetayazz Mervedenizkrn eger kabizlik postlarina girip okursanız çoğu kişi aynı şeyi yazmis ve doktorda demisti yapamadigi zmaan uyarabilirsiniz diye tamamen sokmuyoruZ kulak copunu sonucta
ikizlerinannesi2985 Mervedenizkrn yalnız bunun aynısını bana yenidoğan yoğun bakım doktoru da söyledi. Ben de her kabızlıkta bunu deniyorum.
Fatmasti Mavismila sonuçta sıvı besleniyor değil mi zeytinyağı vermek poposu uyarmak falan bunlari yapmayın bebeğinize doktoruna danışın ki normal karşılayacaktır bu durumu