Nesrin1 3 aylık oğluma etrafımda ki herkes su verebilirsin diyor ben vermiyorum size vermem mi gerekir
Merveksr Nesrin1 ek gıdaya geçtikten sonra verdim. Çünki sadece anne sütü alıyordu gerek duymuyorduk. Ama mama veriyorsanız verebilirsiniz diye biliyorum yine de bi doktora danışın derim 😊
HtcBelis Nesrin1 Ya yüce Rabbim çok güzel yaratmış anne sütünü mucizevi birsey icinde hersey var evet ama bence suyun yeri baska. Ben kızıma 3 aylıktan beri veriyorum 4 aya kadar çay kaşığıyla azar azar verdim simdi minik sulukla veriyorum. Öyle bi içiyor ki yanmış yavrum diyorum nasil kana kana cekmeye çalışıyo ve cok mutlu oluyo deliriyo suya ağzından çekince ağlıyo. Cok terleyen bi bebek demekki susuyo. Bende anne sütü veriyorum ama 3 aydan sonra azar azar su vermeye başladım tabi herkesin kendi tercihi canım 🤗
Gonul_celen Nesrin1 hıçkırık tutunca bazen veriyorum çünkü ağlıyor sinirleniyor normalde emzirirdim artık acıkmadıysa mümkün degil emmiyor eskiden her fırsatta emerdi
Kumsal77 Nesrin1 iki aylığız bende günde 1 defa veriyorum kana kana içiyor tabi bebek bu herşeyi de içiyor yaa 😜😜
Rengin Nesrin1 bana göre verilmeli ama sor verdin mi diye doktoru dinleyip hayır. Sadece bir kaç gündür çok hıçkırık tutunca çay kaşığıyla veriyorum.
Zeynepmesut Bebeğim 5 aylık3 ayından beri 2 3 kaşık veriyorum sadece anne sütü alıyo şimdi günde bi kaç defa veriyorum rahatlıyo
Mnkturta Nesrin1 Özellikle mama içiyorsa vermelisin, ama anne sütü bile alsa sadece, yine verilebilir bence çünkü damla şurup vs derken neler içirebiliyoruz su tertemiz 3-4 damladan hiçbirşey olmaz belki bebişi rahatlatır bile ❤️
G_ADAN Nesrin1 doğduğundan beri veriyorum. Sonuçta çayda da meyve suyunda da su var amabiz su ihtiyacımızı onlarla karşılayamıyoruz vücut ne olsa da su istiyor
Tosbikim_351218 G_ADAN ya hiç suyla süt bir olur mu valla bende veriyorum ilk doğduğu günden beri yazık günah
Htcomerasafyuce Nesrin1 benm kuzum 3 bucuk aylik annemler arada bir yemeklerij suyuna bandırıyor emzigi tat alsin falan diye o yuzden oyle zamanlarda su veriyorum midesine farkli bişey girdiği için onun dışında vermiyorum