3 haftalık bebeğim var. Dudağımda uçuk çıktı 1 hafta önce ve yayıldı gün geçtikçe. Bugün cildiyeye gittim zovirax ve bactroban verdi. Zovirax da sütten geçme önemsenmeyecek miktardadır yazıyor. Kullanıp olumsuz bir durum yaşayan varmı? Doktor bebeğe bir zararı olmaz dedi ama içim bi huzursuz oldu gene.