eliselif canım o şöyle oluyor diş belirtilerini gösterirken bünye savunmasız kalıyor ve hasta oluyorlar iki buçuk aydır diş bekliyorum huysuzluğu başladığı günün ertesi günü hasta oluyor damağı tamamen sertleşti her an çıkacak gibi ama bir türlü patlatamadı ben de sanıyorum ki hemen belirti verir vermez çıkacak öyle değilmiş kaç aydın çekiyor kuzum hala da yok