Hanımlar 1 yaşındaki kızım yaklaşık 2 3 aydır kabız 3 günde bir yapıyor kakasını duphelac şurup kullanıyorum bazen iyi bazen kötü oluyor sert dışkılama yapıyor (yetişkin bir insan gibi) makat bölgesinde çatlak var o da geçmedi 1 aydır kullandığım kremler bitti daha geçmedi çatlağı ne yapacağımı şaşırdım lütfen tecrübeli anneler yardımcı olun bana agliycam artık :(