Benim oğlumda dil bağı vardı emmekte zorlanıyordu dilini oynatamiyordu, cocuk cerrahın götürdük 5 dakikalık müdahale ile halletti cok şükür 🙏 çocuktan çocuğa değişebiliyor kimisi emebiliyor kimisi konusmada ilerde sıkıntı yaşıyor. Kimisinde ise 3 aydan sonra kendince düzeliyormus