Ayeray Doğum yapalı bir buçuk Ay oldu kızlar hala kabızım çok kötü durumdayım evde lavma var yapsam mı bilemedim emzirirken yapanlar var mı kağıdında lavmadan 24 saat sonra emzirin yazıyor marka fleet enema 66 ml kullanan varmı yardımcı olurasanız çok sevinirim
Merveksr Ayeray fitil kullanabilirsin diye biliyorum. Bol bol su iç sıvı şeyler tüket ve hareket et devamlı
Duruu Ayeray benim 5 ay oldu hala düzelmedi 😶 duphalac şurup ve fitil verdi bi kaç gün işe yaradı dikkat etmeme rağmen yıne tekrarladı. Artık ilaç falan da etkimeymiyor yani 😑
eliselif doktorunuza sorabilirsiniz bence ben lavman kullanmıştım ama doktoruma sorarak. Sabah aç karinla su icin ve bol bol hareket iyi geliyor
Sedefinpamugu Lavman yap sıkıntı olmaz bide hoşaf iç kuru kayısı kuru erik kuru üzümden yap 10 numara lavaboya çıkarır