Damlalala ben doktora gittim ürtiker dedi yani halk arasinda ki kurdesen. Ama korkma bana 1 aydan fazla surer dedi iyilesmesi ama 2 hafta bile surmeden gecti. Cok kilo almaktan olabiliyor mus. Birkac sebeb daha soyledi ama hatrlamiyorum.ben 52 kilo ile hamile kalip 76 ya ciktim 25 kilo aldim. Bu benim icin inailmaz biseydi cunku 52 yi bile ilk kez gordum hep 45 50 civarindaydim 28 yasindaym dusun.neyse doktrm bazi hamilelerde son aylarda olurbazi hamilelerde dgumdan sonra ortaya cikar.benim ki kilo vermeye baslayinca cikti.dgumdan 5 gun sonra .kortizonlu bi krem verdi. Sabah oyle aksam surdum.once kirmizi lekeler morarir gibi oluyor sonra aora bikac gune azaliyor.10 liralk bi krem ama 4 5 tup bitirdm sanirim. Emzirdgimi soyledim hap vs olmadgi icin bi zarari yok dedi. Izi bile kalmadi.karin bolgemde bacaklarimda ve belimde vardi .kisacasi sadec kilo alan bolgelerimde cikmisti.