Analist Merhaba. Dün oğluma karışık sebze yapmıştım ama yemedi😔 siz dünden kalan sebzeleri veriyor musunuz karar veremedim çöpe gitmesini istemiyorum kendim yesem tadı yok😔 ne yapabilirim vitamini gitmiştir diye düşünüyorum ama sizler ne yapıyorsunuz
alchn Analist tabiki veririm balık et hariç yani bu kadar abartmaya gerek yok önceden annelerimiz 3 öğün farkli mi verilirdu fazla inceldikce fazla arıza çıkıyor valla anneler . et balık tarz seyler dışında ben veririm biseyde olmaz
durumelegimm Analist maydonoz pazı hariç diğerlerini iki gün verebiliyoruz diye duymuştum. Hem siz çorba yapmışsınız neden verilmesin ki
annesinin_kizi Analist ben çorba yaptığım zaman kabak veya brokoli içinde havuç papates te oluyor bugün den artarsa yarın da yediriyorum 2 günlük Güne kaldıysa çöp malesef
Nik_mik_yok Analist sebzeyse ve dışarda değil de dolapta muhafaza ettiyseniz, ikinci ısıtma yapmadıysanız verebilirsiniz, ne olacakki
Analist annesinin_kizi ben de yedirdim bugun bundan sonra da 2.güne yediririm artik. Her sey deneyimle oluyor😊