Kızlar merhaba dinden beri hafif ateslıydı ama sabah atesı cıktı yani 38 daha ama elimle baktığımda vucut ısısı yüksek napcagımı bılemiyorum 9aylık oldu işte suan burnu tıkalı halsiz durmadan da ağlıyor uykusu cok var ama uyumuyor hem hastalık cogaldı hem yasak var götürsemmi hastaneye de bilmiyorum bilgisi olanlar yazabılırmı