Beyaban 2,5 aylık kızım var. Surekli beni yaninda istiyor pusette oyun halisinda cok az duruyor. Eger severse disarda da kullanirim ama daha cok ev icin kanguru ise yarar mu ve hangi kanguruyu onerirsiniz ?
elizabeth Beyaban solomonbaby kullanmıştım ben kızım hep kucakta durmak istiyodu evin içinde onunla geziyoduk 3 aydan sonra kullanmaya başladım
sevimmm Beyaban mamadusbaby aldm ben 2 aylık kızım var evde çok rahat vakit geciriyoruz içinde yeni doğan aparatı var ilk aydan bu yana rahatlıkla kullanabilirsin canm
Beyaban elizabeth bende gordum solomon babyi sadece bizim ev cok sicak ve merkezi sistem oldugunicin ayarlanamiyor o da bana biraz kalin gibi geldi evde terletir mi ki diye dusundum.
elizabeth Beyaban yani terletir mi biliyorum ben yazın kullandım benim evimde çok sıcak oluyor genelde bir zıbınla dururdu kıZım o yüzden sıkıntı olmadı
Elifmeryem Beyaban bende solomom baby kullanıyorum hem ev içinde hem dışarda puseti apartmandan indirene kadar tek olduğum için travel sistemli araba zor oluyor bizde güzel havalarda kanguruyu takıp hava almaya çıkıyoruz.. içerde pamuklu penye türü rahat pijamalar giydiriyorum disardada tulum mont ile gayet kullanışlı şuaralar👩👧🐿
Emir1806 Beyaban canım benim bebeğim 6 aylık 30 günlükten beri boroosbaby kullanıyorum kumaşı çok iyi duruşu hafifliği bebek içinde çok rahat eder tavsiye ederim. Ben dışardada kullanıyorum evin içindede kullanıyorum. Terletme olayı ise şöyle bebek sana yapışık zaten hangisini alırsan al eğer sıkıntılı ve çok terleyen bir bebeğin varsa terler hareket ettikçe onu düşünme. Ama diğerlerini bilmem de boroosbabynin kumaşı çok iyi.
Elifmeryem Beyaban inşallah🐇 ama ben hamileyken kullanmayı hiç düşünmüyordum o yüzden marka ve renk seçimini eşime bırakmıştım kendisi tarzına göre seçip almıştı, şimdilerde ben daha çok kullanıyorum ve bu kadar pratik ve kullanışlı olduğunu bilseydim başka marka ve model tercih ederdim 🙄
Beyaban Emir1806 Bana da onun kalip gibi degil de kumas gibi durmasi hos gozukmustu. Tesekkur ederim yorumlariniz icin.