Arifcan benim bebeğim 8 gün yapmadı çok endiseliydik doktorumuz bebeğinizin karnı şiş değilse huzursuzluğu yoksa ve kakasını yaptığında her zaman ki gibi bir kıvamda yapıyorsa sorun yok emen bebeklerde bu normal bir durum olduğunu soyledi 20gun yapmayan bebekler bile varmış. Benim bebeğim kaka yapma süreci uzun olduğu için kusarak rahatliyordu kaka yapmadığı dönem çok kusardi bu durum yaklaşık iki üç ay kadar sürdü sonrasında düzene girdi. Bazen yine her gün yapmadığı oluyordu tabi. Siz zeytinyağı ile karnına ve ayak altına hafif masaj yapabilirsiniz