Merhaba güzel anneler, oğlum 2 aylık.. gündüz uyku hariç sürekli memede. Geceleri 2 saatte bir kendi uyanıyor. Ama gündüz beni çok zorluyor. Doymuyor mu desem çişli bezi yeterli ve kilosu da iyi. Gazını da çıkarmaya çalışıyorum. Gazını çıkarınca bu defa kusuyor. Kusması da parça parça.. bu durum normal mi ? Böyle mi olması gerekli..