Bybrs03 15 aylik oglum parmak ucunda yurumeye basladi ilk yurumeye basladiginda normal yuruyordu son bir aydir parmak ucunda yuruyor.bu konuda bilgisi olan yardimci olabilirmi gececek bir durum mu umarim gecici bir durumdur
DeletedMom2893 Bybrs03 çocukların çoğu parmak ucunda yürür hatta ilerleyen aylarda sadece topuklarının üstüne basıp bile yürüyebilirler zamanla düzelecektir. İçiniz rahat etmezse bir çocuk doktoruna gösterebilirsiniz.
SNCK Bybrs03 benim kizim 1 ay parmak ucunda yurumustu 😊 bence normal ellerinden tutup ayaklarinizin uzerine bastirin ve beraber adim atin biz boyle boyle alistirmistik ama sizinki bir sure sonra duzelmezse doktora gostermelisiniz
Bybrs03 Srhnzlcn evet kullanmistim ama sonradan parmak ucunda basladi yurumeye ilk basta normal duz basiyordu