Srhnzlcn 3 aylıkken kendi olanlarına geçirdim ben gündüz uykusundan basladım uyanır uyanmazda hemen almadım ağladıkları zaman aldım uyandıktan sonra bi yarım saat duruyorlardı öylece çünkü dönenceye falan bakarlardı sonra alırdım ben öyle öyle gece uykusundada odalarında başladım bir süre sonra hemen alışmadılar tabi telefondan pış pıi açıp yanlarında oturdum onlar uyuyana kadar sonra pış pışı kaldırdım sonrada yanlarında oturmayı zaman zaman sapmalar oldu tabi ama düzen bozulmadı