Ozlm_ Bebeğim 2 aylık ve kaka yapmakta zorluk yaşıyoruz Ve karnından sesler gelince ağlamaya başlıyor bağırsaklarından hışırtı lar geliyor doktorumuz ultrason cekelim hafta ici gelin dedi d başına boyl3 birşey gelen varmi
Hazalperi Ozlm_ benim kızımda 2 ay içinde zorlanıyor kaka yaparken kakası katı olmadığı için çok ciddiye almıyorum
Tosbigim Ozlm_ anne sütü mü alıyor sadece.. sanırım mama alıyor çünkü anne sütü alan bebeler genelde kabızlık yaşamaz.. mamasını değiştirebilirsiniz