Birşey fark ettim dün uyku rutini olmadığı içinde uyumuyo olabilir benim kızım saat 9 da huysuzlaşır bende yatak odama gidip emdiririm genelde yarım saat 1 saat emer birazda ayağımda sallarım gece 12 1 gibi uyanır uzunca emer sonrada sabah 4 gibi yani öyle olunca 3 -4 saatte bir kalkıyo Ama ben bikaç gündür bu rutine uyamıyorum yeni yıl misafir geldi falan derken biraz aksattık o uyumadan önceki emme olayı olmadı muhtemelen aç kaldı kalktı emmek için ama yorgun 10 dk emmeden uyudu bu yüzden 1 buçuk saatte bir uyandı ve şuda var bu kadar sık uyanıp emiyo evet doymasına doyuyo ama bide şu var böyle beslenen çocuklarda gaz olayı çok oluyo Sizlerde deneyin arkadaşlar bu gece tekrar bakıcam ben sizlerlede paylaşmak istedim Bide rezene ve papatya karıştırıp çay yaptım oda gaza iyi geldi ve dpğal en azından ilac değil🙏🤣❤😘