dertlikerkenez
Ne güzel, belli ki siz emzirebilmişsiniz bebeğinizi. İlk bir ay çok iyi kilo alan bebeğim, her gün sürekli emmesine rağmen, taşan sütüm yüzünden gece 2-3 kıyafet değiştirmeme, çarşafların bile ıslanmasına rağmen bebeğim hiç kilo almadı. Mamaya başladık, 90cc mamadan sonra mama ya da benim sütümü içmeyen, 3 saat acıkmayan çocuk, benim 120cc sütümü içtikten sonra üstüne 90cc mama içiyor, mama içmese 1 saat sonra bas bas ağlıyordu açlıktan. Süt yapan kalitesini artıran her şeyi yedim, dengeli sağlıklı beslenmek zaten yaşam tarzımdır prensibimdir. Ama olmadı, doyurmayan süt doyurmuyor malesef..