merhaba anneler benım kızım 2ay 3 gunluk 37 haftayken 36 dedıler mınyon oldugu ıcın erkn dogdu huzursuzluk,agzını burnunu üstüme surtuyor ve ustum sırılsıklam salya akıtyor uyku duzenı bozuldu elı agzında acaba dıyorum erkn cok ama smdıden baslamıs olabılır mı 🙄 11 ınde doktora gdcem ama ozmna kdr npcm blmyorm agrı olyomudur bılmıyorum varmı erken cıkaram bebekler
