benm bebeğimde yaklaşık 2 aya kadar gece 11 de başlar 1 saat kadar ağlardı. yanımda annem olmasa napardm bilmiyorm annem sakinleştirirdi kucağına al gezdir sarıl ağlıyor diye panik yapma hiç. çok normal bi durum
hele sen hiç üzülme. onu yapayalnız da bırakma sürekli bişeyler dene boş bırakma bişeyler dinlet kucağına al şarkı söyle dualar oku. bir zaman sonra geçicek zaten.