Stellaa ben 4 aylıkken uykuya alıştırmıştım yatağında mamasını içer döner uyurdu ama dişler malum bizde sıkıntılıyız bu sıralar. Ana kucağında uyuyor şu an mamasını yerken yatağına yatırdığım an kıyameti koparıyor. Siz yine 10 11 diyorsunuz bizim 9da en geç 10da uyuyan kızımız 1i buluyor uyuması bazı geceler. Tamam diyorum 2 gün düzeliyor sonra yine aynı. Bir an önce çıksın valla şu dişler😅 2.si ben klasik kahvaltı yumurta peynir zeytin falan. Bazen peynirli, bazen tarhanalı, bazen sebzeli omlet. Artık o gün ne hazırlarsam. 3.sü ben balığı 7.5aylık olduğunda hamsi buğulama olarak vermeye başladım. 8 ay 18 günlük bu zamana kadar 4 kere balık yedi 4üde hamsi buğulama. Küçük balık ve yüzey balığı olması önemli. Dip balığı vermemelisiniz civa oranları çok yüksek olduğu için. Kızartma değilde fırında ya da buğulama ya da çorba şeklinde verebilirsiniz.