Yokmu fikriniz ? Kendimle konuşmak için açmadım elbette postu ! .pes gerçekten ama hep böyle yapıyorsunuz önerilecek moral verilecek çok şey olabilir .Belki doktor tavsiyesi bir ayakkabı bir ilaç bir egzersiz …. Yahu olmadı bir moral gecmiş olsun dileği …
Susayım diyorum ama susamıyorum ;
Ama insanlar gıybetin dibine , yatakodası muhabbetinin kulak misafiri , en güzel resim benim derdim , yok onu gaza getir bunu gaza getir postları yok efendim ben olsaydımcılar ve saçma sapan postların peşi sıra olmaktan vazgeçmedikçe insanlara nasıl merhem olabileceklerinin farkında olamayacaklar .
Bomboş bir yaşam mücadelesi fikir çatışması …
Teşekkür ederim .Suç bendeki buradan sayısız anneden fikir alabileceğimi düşündüm .
Admin arkadaşlar silermisiniz bu gereksiz postu @adm ❗