Miniminti ek gıdaya kendi kararınızla başlamayın. Doktor yönlendirsin mutlaka. Kilosu boyu iyi der belki başlatmaz. Benim oğlum sadece mama aldığı halde 6 ayı bekledik doktor tavsiyesi ile. Her ay mutlaka doktora gittim, önlemlerinizi alırsanız sorun olmayacaktır🌸