GokturkAlp Anakoala merhaba, yeğenim de 1 yaşından hemen sonra diş çıkarmaya başladı, peşpeşe geldiler. Sanırım geç diş çıkarmaları daha iyi, sancıyı daha iyi tolare edebiliyorlar. Tabi bu benim düşüncem.