Esrazorlu61 rahat bırakın bebeğinizi, boşuna uğraşmayın, herkesin bünyesi farklıdır. Anne sütü bebeğinize özeldir. 6 Aydan sonra anne sütünden gecen antikorlar yarılanır çünkü bebeğiniz kendi bağışıklığını oluşturmaya başlamalıdır, 10. Aydan sonra anne sütü yağlanır çünkü bebeğiniz iyice hareketlenmiştir daha fazla enerjiye ihtiyaç duyar… yani bebeğinizin neye ihtiyacı varsa vücudunuz ona göre üretim yapar. Siz isterseniz kilolarca ceviz yiyin, isteriniz sadece su tüketin bu değişmez.
- aya kadar sadece d vitamini kullanabilirsiniz çünkü d vitamini anne sütünden geçmez, 4. Aydan sonrada bunun yanına Demir eklenir o kadar. Başka birşey kullanamazsınız.