36 gün önce dogum yaptım aşırı derecede sancı cekıyorum öyle ki kucagıma alamıyoum bebegımı sanırım amelıyat gerekecek. Erteleyebıldıgım kadar ertelemek ıstıyorum bebegım sadece bana muhtac cunku :( ama bu sancı amelıyattan daha zor dıye dusunuyorum. Emzırırken safra kesesi amelıyatı olan varsa nasıl gectı amelıyat ve bebegınızı ne kadar zaman sonra emzırmeye devam edebıldınız cevap verırsenız sevınırım.