dygcm benim oğlum da 11 aylık, gündüz uykuları çok kısaldı, tek uyku yapmaya çalışıyor sanki ama biliyorum o kadar saat de dayanamaz yani. O yüzden ben yine 2 uyku yaptırmaya çalışıyorum. Doğru mu bilmiyorum ama çok erken gibi geliyor. İşin kötüsü gece uykuları da berbat hale geldi. Uyanıyor uyumuyor saatlerce ya da uyusa bile tekrar tekrar uyanıyor. Çözemediğim bir şey var. Siz tek uykuya hazır olacağını nasıl anladınız? Tek uyku yapınca gece uykuları etkilendi mi?