Maliki Bebegım 18 gunluk saat 8-11 arası gece gündüz. Alt acıp uyandırıyorm sonra emıyo. Tekrar pisletıyo acıyorum tekrar emmek istiyo. Arada on bes dk uyank klip gene kaka ve tekrar emmek. Normal mı cozum varmı
Ebruli101 Maliki ilk aylarda öyle oluyor canım sonra sonra azalıyor kirli bez ☺️ doktorlar kirli bez sayısı fazlaysa karnı doyuyodur diyor yenidoğanlar için ☺️
5253 Maliki zaten onun emdiği ne ki azcık bişi emiyor zaten süt su gibi düşün sindirimi çok kolay hemen yapıyor
Ebruli101 Maliki doğum sonrası yara oluyor genelde ama şimdiye kadar geçmesi lazımdı krem kullandnz mı
Gamzeharun Maliki bu olması gereken sey zaten benimki 6 bucuk aylık gece 10 defa kalkar yani cok normal seninki