Merhaba.. 19 günlük kızıma sleepy bez kullanıyorum. 17 aylık oğlumda da doğduğundan beri kullanıyorum,hic bir sorun yaşamadım. Ne pisik ne sizdirma vs.. ama kizimda pek memnun kalmadim. Hem sizdirma yapıyor, hemde o kadar çeşit pişik kremi kullanmama rağmen her yeri hep kızarık.. bende bez değişikliğine gideyim dedim. Yakinimda ki markette sadece sleepy,prima ve molfix bez var. Hani tek başıma olduğumda rahat gidip alayim diye Molfixi bi deneyim dedim. Ama onun dışında iyi olduğunu düşündüğünüz bezler hakkındada fikir almak isterim.
Başlıktan da anlaşıldığı gibi molfix kullanan anneler memnun musunuz. Hangi çeşitleri vardir? Hangisi daya iyidir? Memnun kalanlar iyi yönlerini, memnun kalmayanlarda olumsuz yönlerini yazabilir mi?