Eylulum5 İnternette atak haftası hesaplarken kafam karıştı yazan şeylerden dolayı szilere sorayım dedim,bebeğimizin doğduğu günü yazacağız değil mi ? 40.hafta falan yaz diyor anlamadım ya
Aley_ Eylulum5 haftasını tamamlayıp doğduysa evet doğduğu tarih, ama 38 de 39 da doğduysa doğması tahmin edilen tarihi yazacaksınız.
Eylulum5 Aley_ beni üzdün keşke doğrusu doğduğu tarih olsaydı.Çünkü o hesaplamaya göre atak haftasının 14.gününde ve benim kızım çok uyuyor bu aralar dedim oh ne güzel atak geçiriyor Ama senin dediğine gör hesapladım fırtına öncesi sessizlikmiş meğer😂😂😂 9 gün sonra atak haftasına giriyor lililililili😂😂😂😂😂😂😂
Aley_ Oykununannesii12 oğlum 30 kasımda doğacaktı 40 hafta tamamlanıyordu. Ama 38+2 de geldi yani 17 kasımda. Bende atak hesabı yaparken 30 kasım olarak yazıyorum. Çünkü doğduğu tarih değil tahmini doğum tarihi üstünden hesaplanır.☺️
Eylulum5 Aryamomm şimdi senin beben kaçıncı haftada doğdu ? 😂 Tam 40.haftayı doldurunca mı doğdu yoksa erken mi doğdu .Yani atıyorum benim kızım 36da doğdu ama öngörülen 1ekimdi Benim hesaplarken yazmam gereken 1 Ekim.