YagmurAli Merhabalar arkadaşlar. Ben 7 ay önce epidural doğum yaptım. Sezeryan kesiğimde ani acı oluyor iğne batması gibi ama üç parmaklık geniş bir bölgede. Ardından da kaşıntı geliyor. Benim gibi olan var mı hiç?