4 bucuk aylık bebeğim çoooooookkkkkk zor uykuya geçiyor siz nasıl unutuyorsunuz yoruldum bittim tükendim biri bir öneri yazsın lütfen 😭😭😭😭😭
Uykuya geçişte ritüelimiz abartısız şöyle:
emme>kucakta sallama>beşik>emzik>tekrar emme>tekrar kucakta sallama>emzik>beşik>kucakta dolaştırma ve sonra anca uyku 🥲🥲🥲