Arkadaşlar bebeğim 7 aylık oldu, ben gün içinde iki öğün verdim sabah meyve püresi öğlen sebze püresi ya da çorbası akşam üstü de yoğurt şeklinde. Ama doktorumuz artık kahvaltı edebilir dedi. Sizin 1 günlük örnek menuleriniz bu aylarda nasıldı? Yazarsanız çok sevinirim