Deletedmom89 canım sen niye böylesin ? Bak o senin bebeğin. Annesi de sensin. Bunu bil öyle yaşa kaybetme korkusu yaşıyorsun sanırım. Böyle yaşarsan kendine yazık edersin. Bak yeri geliyor o kadar bağlılar ki bize bebekler bunaltıyorlar sonra çocuklara kızıyoruz. Herşey tadında güzel değil mi ?
Evdeyken benim oğlumda bana pek yapışmaz ama biri geldi mi kucaktan inmez 15 aylık inanki tamam güzel bişey sana düşkün olması ama bunaltıcı da.. çünkü hiçbir iş yaptırmıyorlar