Bebeğim 1 haftalık doğar doğmaz emzik verdik hastanede şimdi benim mememi almıyor sütüm geliyor göğüs ucumuda pompayla çıkardım. Kaşıkla sağıp o şekil veriyorum. Emziği çok güzel emiyor ama. Memeye gelince daha yatırırken çığlığı basıyor.ne yapacam bilmiyorum. Silikon meme ucu alsam daha mı kötü ederim bilmiyorum