Oziezo benim bebeğimde 3. Aynda 5 kiloyfu ve aşırı hareketli zaten küçük doğmuştu yavaş büyüyo olsun takma kafana bende çok üzülüyofım başlarda ama sağlıklı olsun diyorum artık ayda 650 iyi bence kızımda hep o şekdle aldı kiloyu şuan 6 aylık 6900 çok fazla hareketli ve iştahsz