ilosasel2010 2.5 aylik bir bebegim var geceleri en fazla 4 saatte bir uyandırıyorum cocuk doktoruna sordugumda maksimum 3 saatte bir uyandirip beslemem gerektiğini söylemişti ama zaten emzirip uyutana kdar 1-2 saat geciyor o yuzden bende iki emzirme arasina 4 saat olarak ayarladm kendimce sizler kac saatte bi uyandırıyordunuz ya da kendisinin mi uyanmasini bekliyorsunuz neler yapiyorsunuz ☺️
Ebrutoprk ilosasel2010 benim kizim 2 aylık olacak ben gece hiç uyandırmıyorum kendisi açıkınca uyanıyor emiyor geri uyuyor
Mother_54 ilosasel2010 bende uyandırmıyorum acıkınca uyanır zaten ,,9 da gece uykusuna yatıyor 11 buçuk 12 gibi yatıyorum o zaman altıno değiştirip emzirip yatıyorum 4 gibi uyanır tekrar uyur birde sabah 7 buçuk 8 de uyanır,,,2 ay18 günlük
Nurnurr ilosasel2010 benim kızımda 2 aylık ben geceleri uyandırmıyorum 4 5 saat uyuyor.zaten gazlı bir bebek her beslenme sonrası uyuması en az 1 saat sürüyor.kılo alımıda normal olduğu için bence gerek yok
Toprak2509 ilosasel2010 kendisinin uyanmasını bekliyorum bu soruyu bende sormuştum. Ve yine doktora sormayı unuttum
gmz_erugrl Benim doktorum da uyandırma kendi uyansın dedi 2 aylıktan bu yana. Şimdi 2 ay 27 günlüğüz. Bazen 5 saat bazen 6 saat sonra uyanıyor.
esmanurguzell 49 günlük kızım gündüz uykusu pek yok ara sıra uyuyor gece de sürekli uyuyor genelde ben hiç uyandırıyorum gece acıkınca uyanıyor ortalama 3 4 saatte bir kalkıyor zaten gündüzde sürekli emiyor zaten
MiniKaya ilosasel2010 benim bebeğim 37 günlük çocuk doktorumuz artk uyandırmana gerek yok o açıkınca kendi uyanacak dedi ve öylede oluyor mesela 1 buçukta uyuyorsa kendi 3 buçuk 4 gibi kalkıyor eğer çok huysuzlandı mesela akşam 5 ten gece 2 ye kadar uyumadıysa artk bayılıyo resmen en son uykudan ve o aralıkta sürekli emzirdiğim için tok oluyo 2 de uyuyo saat 6 da kalkıyo uyku düzenini kendi oluşturur artk çocuk ve sen sürekli uyandırırsan bu düzeni bozarsın huysuzlaşır senin uyutmaya çalıştığın saatte uyumaz çünkü sen onu uyku saati içinde uyandırırsın dedi çocuk doktorumuz onun için ben hiç ellemiyorm zaten akşamları zor uyuyor 😀
ilosasel2010 Benim bebegimde zor uyuyor aslinda 1-2 saat uğraştığım oluyor cocuk doktoruda uyandir dedigi icin uyandırıyorum 😂 2 aylikken 5800-5900 kg flandi kizim kilo alimida iyi ☺️