47 günlük bebegim nefes alırken ara ara hırıltılı ses duymaya basladım çok fazla degil ama normalden yüksek sesle nefes almaya basladı burnu tıkanıyo serum fizyolojik uyguluyorum ama ateş halsizlik bişey yok üşüttü mü acaba kontrole 20 gün var kararsız kaldım. Havalar çok iyiyken dışarı hava aldırmak icin cıkarmıştım bahceye üşüttü mü acaba çok dikkat ettik çokta iyi geldi güzel uyudu falan ama pişman oldum 🤯