Biz dün kırk günlük olduk bebek hemşiremiz tam uyandırmadan emzirmeye başlamamamı söylemişti emerken uyuduğunda da sırtına sert bi şekilde parmak uçlarımla ovalamamı ya da topuğuna yine parmak ucuyla biraz sert vurarak uyarmamı söyledi benimki yorulduğu için bırakıyordu doymadan ama bunlar bende işe yaradı sende dene bakalım