gizmii Kızlar evimin sıcaklığı 25-26 derece ve kombim en kisikta olmasına rağmen bu derece gündüzleri bebeğim terlemiyor. Fakat gece yatirdigimda çok terliyor. Kısa kollu zıbın üstüne body altına da iki kat giydirip yatırıyorum üstüne de yorgan. Sizce çok mu bu yüzden mi teeliyor beslenmeye kalktığında sırtı ve yatak su gibi nerde yanlış yapıyorum
CigdeminMevasi gizmii çook kalın tabiki bnmde 25,5 26,5 arası değişiyor geceleri içine bi askılı iç zıbın onn üstüne ince alt üst pijama takımı giydiriyom okadar hatta bazn çoraplarnıda çıkarıyorm ve üzerine buzamana kadar bişi örtmedm
SemraHakan gizmii kuzum oglum 14 aylik..1 aydır kisa kollu atlet ve uyku tulumu varya Bundan yani..Üstünü dahi ötmüyor..ki evim de o kadar sicak degil…hem rahatsiz olur o sıcaktan uyuyamaz..
Tiredmomy gizmii bence çok giydiriyorsunuz sıcaktan bebekler rahatsız olur uyumaz benim bebeğim öyle mesala asla terleyince uyumaz sıcağı sevmiyor benim evimde öyle aynı derecede ben bir çıt çıtlı badi üstüne uzun kollu bluz veya tulum altınad pijama çorap o kadar yatarken zaten çoraplarını çıkarıyorum üzerine battaniye ama çok sarmıyorum zaten gece kendiliğinden atıyor battaniyeyi
minibiranne gizmii kuzum merhaba eviniz çok sıcak öncelikle 22-23 bebekler için ideal daha rahat uyurlar. bi alt , zıbın üstüne uzun kollu bi üst giydirip uyku tulumu giydiriyorum sadece ayaklarını battaniye ile örtüyorum
Sayra3110 Merhaba canım Bizim evin derecesini bilmiyorum ama evde atletle geziyorum. Aşırı sıcak, kızımı bir uzun kollu zıbın altına bir ayaklı don ve uzun kollu tulum. Üzerine müslin örtüyorum bazen hiç örtmüyorum
Lidya-t Siz nasıl terliyorsanız öyle giyiniyorsanız bebeği de öyle giydirin. Aşırı sıcak eviniz var birde kst kat giydirip yorgan örtüyormuşsunuz tabiki ondan terliyor. Bebekler terden hasta olurlar ince giysilerinden değil. Ev içinde bu kadar kalın giydirirseniz dışarıda ne giydiriyorsunuz. Bebekler o kalınlığa alışınca dışarı ya çıkınca daha çok üşürler. Buradaki yazılınları dinler misiniz bilmem ama biraz inceltin çocuğu da rahat etsin yazık yani.
Bonnusimo gizmii canım bizimde kombi en kısıkta olmasına rağmen 25 derece evimiz ama hani öyle sıcak değil ben sıcak sevmem bazen ben bile üşüyorum kızımda üşüyor burnu eli buz gibi oluyor evim cok büyük 22derece falan iyi diyolar ama bana o derece bizim ev icin cok düsük geliyor. Kısa kollu zıbın üstüne alt üst takım yads tulum iki kat yani üzerinede karnını örtücek kadar penye battaniye gaz sorunumuz oldugu icin.
Aytenkrktn Benim de bebeğim yeni doğdu bizim ev de 22 ile 26 arasında değişiyor bende alt iki kat üst e de bir uzun kollu zibin birde üst giydiriyorum üstüne de battaniye alıyorum fazla mi yoksa iyi mi acaba
Canimm gizmii evim sobalı 20derecenin altına hiç düşmez en yüksek 30.35derece oluyor o zaman sadece kollu zıbın oluyor 25filan olduğunda zıbın üstüne ince bady giydiriyorum
Toprak2509 gizmii yok artık bide Nerde yanlış yapıyorum diyorsunuz 🙈 kendiniz de terliyor yazmışsınız zaten. altına iki kat giydirilir mi o sıcaklıkta tek kat ince giydir üstünüde ince birşeyle ört
Bebegim_28 gizmii kombi yok evimizde yatak odasını elektrikli soba ile ısıtıyoruz 24 25 derce oluyor kısa kollu zıbın üzerine uzun kollu hafif daha kalın zıbın altına da patikli pijama üzerine de ponponlu battaniyesini örtüyorum ben bile kısa kollu ile yatıyorum çok da bunaltmamak lazım bebekleri
Arc1993 gizmii evim 24-25 civarı. Kısa kollu zıbın. İnce uzun kollu pijama ve bebek battaniyesi örtüyorum. Sizin baya kalın olmuş
Morkekik gizmii Giydirdiklerini okurken ben terledim😊 bide üstüne yorgan örtüyorsun yapma cok fazla. Eviniz gayet ideal sıcaklıkta. Atlet üzerine çok kalın olmayan uzun kollu tşört alta tel pijama yeter hatta çorapta giydirme.
Kuzumveben gizmii kac aylik iki kac kiyafet cok degilmi eviniz sicak uzun kol badi tek kat ust ve yorgan deneyin
Woody gizmii askılı zıbın ustune tshırt, altına ince pijama ve pike ile bile terliyor 26ya yakın bizim ev de. Sizim gibi giydirsem sıcaktan uyumaz bile zaten 0,5 tog tulum aldım. Rahatladım ben
Elmas16 gizmii Eviniz baya sıcak o kadar giydirmeye gerek yok canım terlerse de hasta olur devamlı. Uyku tulumu ince battaniye yada sadece ince pijama takımı üzerine yumoş battaniye örtebilirsin. Yorganıda terletiyor olabilir mi acaba