Bebeğim 6 aylık oldu , bu güne dek aynı odada yanımda babynestte yatırdım.Artık büyüdü hareketler arttı.Uyurken çok hareket ettiğinden sağa sola çarpıyor bu yüzden uyandığını farkettim odasında yer yatağı yaptım orda döne döne uyuyor.Ama beşik yada yatak rahatı ve güvenliği için en uygunu ne olur?sürekli beşik değiştirmek istemiyorum.büyüyen beşikleri hep sattıklarını gördüm nette çocuklar büyüyünce kullanılmıyor herhalde oysa ki büyüyünce de kullanılsın diye yapılmış.Bebeğimin kendi odası var fakat nerde nasıl yatıracağımıza karar veremedik ? Yardımcı olur musunuz güzel anneler 🦋memnun kaldıklarımızın resmini atar mısınız