Bebegim 1 ay 20 gunluk, geceleri gaz sancisi oluyor, uykusunda deli gibi soyleniyor ikiniyor. Biraz rahatlasin diye yuzustu yatirdim basini yana cevirip, misil misil uyuyor ya. Simdi normal yatirsam avaz avaz olacak birsure sonra. Benim gozlemimde boyle ne kadar uyuyabilir? Ben uyurken boyle yatiramam tabi ki nefessiz kalir falan diye