Hanımlar 2 gun once aile hekimimize gittik bebegım 1 ayda sadece 300 grm almış çok güzel besleniyor sütüm azaldığı için mamada verıyorum kasık maması veriyorum cokta severek yer MaşaAllah iştahlı bir bebek ama gittikçe kilo alımı yavaşladı nerde yanliş yaptım bilmiyorum gecen ay 750 grm almıstı sağlıklı çok şükür bir sıkıntımız Yok ama merak edıyorum neden bu kadar az aldı diye.