serinserin Artık kakasını yaptığının farkına tam anlamıyla vardığı için yapmaya korkuyor, Vücudunda ki kasılma, kakanın çıkış anı onu ürkütüyor diye düşünüyorum çünkü aynı süreç oğlumda da oldu. Aşırı tutma yoktu ama kaka zamanı gelince yapmamak için ağlardı, evin içinde koştururdu. Kabız falanda değildi yaparken zorlanmıyordu da. Zamanla geçti. Kaka yaparken şarkı söyledim, aa kakan mı geldi benimde kakam geldi hatta babanında kakası gelmiş gibi şeyler söyledim, dikkatini çekicem şekilde çok önemli bişey anlatır gibi kedilerde köpeklerde kaka yapar biliyomusun diyerek kaka yapmanın normal olduğunu belirtmeye çalıştım. Hatta gün içinde tuvalete giderken kaka mı yapmaya gidiyorum gibi şeyler söylerdim. Şuan gayet iyi kakasını cok rahat yapıyor ürkmüyor.