Merhabalar
Bir sorum olacaktı sizlere.
Geceleri gelen panik atakla nasıl baş edeceğim. Gündüzleri çok olmuyor o yüzden idare edebiliyorum.
Gece tam uykuya dalarken sanki kan basıncım yükseliyor. Ayaklarımda karincalanma oluyor. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor 10 saniye de geçiyor fakat. Bu sefer uykuya tekrar dalamıyorum ya tekrar gelirse atak diye. Ne yapmam lazım onerileriniz nelerdir? Yardımcı olur musunuz? Şuan emzirdiğim için ilaç da kullanamıyorum.